top of page
Ara

QDMS ile Müşteri Şikayetleri Yönetimi

  • Yazarın fotoğrafı: Mehmet Onur Beşer
    Mehmet Onur Beşer
  • 17 Eki 2023
  • 1 dakikada okunur

📌 Müşterilerinizi memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak için QDMS sizinle!


✅ QDMS ile müşteri şikayetlerinizi sadece kayıt altına almakta kalmayıp, tüm çözüm süreçlerinizi yönetirsiniz.


✅ Telefon, Mail, Websitesi vb tüm farklı kanallardan entegre edebileceğiniz şikayet ve bildirimleri ilgililerine yönlendirerek çözüm sürelerini kısaltırsınız.


✅ SMS ve Mail entegrasyonları ile şikayetlerin çözüm aşamalarından müşterilerinizi haberdar edebilirsiniz.


✅ Gerekli durumlarda şikayet bildirimlerini DİF süreçleri ile entegre ederek kalıcı çözüm elde edebilirsiniz.


Örnek uygulamalar, demo ve detaylı bilgi için BİZE ULAŞIN!

 
 
 

Commentaires


  • alt.text.label.LinkedIn
  • Instagram
bottom of page